Curtea de Apel Suceava a dispus desfăşurarea activităţii de la domiciliu a personalului auxiliar de specialitate şi conex, în perioada 16 – 31 martie, în cazul în care natura activităţii permite.
În fiecare zi lucrătoare angajaţii care vor lucra şi de la domiciliu vor fi prezenţi la sediul instanţei, alternativ, câte patru ore, în intervalul orar 8-12 sau 12-16, dar şi la solicitarea telefonică motivată a conducerii instanţei, pentru activităţi care sunt urgente şi care nu pot fi îndeplinite de la domiciliu.
Pentru funcţiile menţionate în planul specific de continuitate, titularii sau înlocuitorii acestora vor asigura continuitatea postului la locul de muncă, în timpul programului de lucru de 8 ore zilnic ori peste program, atunci când situaţia o impune.
Totodată, în perioada 17 martie – 24 aprilie se suspendă activitatea directă cu publicul la nivelul arhivei şi registraturii Curţii de Apel Suceava, personalul cu atribuţii în acest sens primind şi rezolvând solicitările formulate de justiţiabili şi de reprezentanţii lor prin poştă electronică, fax sau telefonic, precum şi pentru persoanele pentru care aceste mijloace nu sunt disponibile, prin poştă, în formă scrisă.
Consultarea dosarelor aflate pe rolul Curţii de Apel se va realiza prin intermediul aplicaţiei electronice ”Info dosar”, pe baza parolei comunicată părţilor.
DAN PASCARU