În ciuda faptului că serviciile de promovare SEO par a fi ușor de întreprins de orice persoană, în realitate lucrurile stau cu totul diferit. Spre deosebire de o persoană care are cu totul și cu totul alte veleități și încearcă să întreprindă activități din domeniul SEO pentru prima oară, un specialist reușește să livreze, la timp, rezultatele scontate. Orice business care se respectă apelează la o agenție SEO, datorită faptului că poate să economisească timp, efort și resurse financiare. Prin contractul semnat, o agentie SEO se angajează să îți aducă profit și să îți urce site-ul cât mai sus în lista celor pe care motoarele de căutare (spre exemplu Google, Bing sau Yahoo) le recomandă.
- Crește vizibilitatea companiei tale
Pentru o promovare SEO de calitate, ai nevoie de o agenție SEO care comunică foarte bine și este specializată pe genul de produse pe care compania ta îl comercializează. Scopul unei agenții SEO este să mărească vizibilitatea companiei tale, optimizând rezultatele oferite de motoarele de căutare de fiecare dată când utilizatorii caută ceva ce oferă firma ta. Pentru a-ți urca site-ul în topul rezultatelor oferite de motoarele de căutare, nu este suficientă doar plasarea unor cuvinte cheie.
- Alege tipul de SEO potrivit pentru tine
Agenția SEO trebuie să știe să îți analizeze foarte bine competiția și să îți prezinte o strategie personalizată. În funcție de expertiza pe care o cauți, agenția te poate susține cu un SEO basic (tradițional), un SEO pentru comerț electronic, SEO local sau SEO pentru căutările vocale. Fiecare din cele patru tratează o categorie diversă de utilizatori și un mod diferit de căutare.
SEO-ul tradițional este cel mai căutat și cel mai folosit. Strategiile de local SEO sunt destinate firmelor care vor să fie promovate la nivel local, într-o anumită zonă și se adresează celor care caută servicii pe Google dintr-o anumită localitate. Pentru comerț electronic există un alt tip de SEO care se aplică la nivel de platformă, iar căutările vocale se stimulează prin intermediul vocii.
- Transformă Google în cel mai bun prieten
Pentru că și Google are o combinație de 200 de factori care evaluează credibilitatea și valoarea primelor site-uri oferite de motoarele de căutare, este nevoie ca și site-ul tău să treacă de aceste filtrări cu succes. Pentru asta, are nevoie de un conținut de calitate și o hartă clară. Acesta trebuie să fie bogat în SEO, să prioritizeze interesele clientului și să îl convingă mai departe să întreprindă activități pe site, precum: achiziționarea cel puțin a unui produs oferit, înscrierea la newsletter, participarea la webinar, cumpărarea unui bilet la un eveniment sau contractarea serviciilor puse la dispoziție.
Pe lângă acestea, serviciile de tipul optimizare OnPage au în vedere optimizarea etichetelor de titlu, arhitectura site-ului și crearea de sitemaps. Împreună, acestea atrag clienții și le oferă o primă impresie despre compania ta. Serviciile oferite de o agenție SEO vor trata toate aceste aspecte cu profesionalism și expertiză, asigurând astfel baza succesului afacerii tale în marketingul online.