Gabriel Lemnariu, președintele Asociației Produs în Bucovina: “Nu îmi este frică să investesc, chiar și în aceste condiții vitrege, și recomand colegilor să facă la fel”

Laktotrio gestionează în timp real toate canalele de vânzări printr-un sistem integrat, furnizat de Senior Software. Producătorul de lactate din Suceava implementeză SeniorERP pentru gestionarea resurselor și a fluxului de date, integrată cu o nouă platformă e-commerce pentru vânzări online. Astfel, Laktotrio va obține vânzări mai mari la costuri mai mici și un traseu mai scurt spre consumatorul final.

Membru al Asociației “Produs în Bucovina”, producătorul brânzeturilor Laktotrio, comercializate în peste 500 de magazine fizice, a decis să îmbunătățească strategiile de business și să optimizeze gestionarea resurselor prin investiții în tehnologie.

În acest sens, Laktotrio a ales din portofoliul Senior Software: soluția SeniorERPpentru gestionarea resurselor, cu implementare 100% remote și platforma E-commercepentru creșterea vânzărilor în zona de online. Astfel, la finalizarea proiectului, toate canalele de vânzări vor fi gestionate în timp real, într-un sistem integrat.

“Ne așteptăm să reducem din operațiunile manuale repetitive care sunt predispuse erorilor și consumatoare de timp, să avem o gestionare mai bună a resurselor și să optimizăm procesarea comenzilor. Așadar, la final de proiect, toate comenzile, fie că vorbim de cererile venite prin agenții de vânzări, fie că vorbim de cele intrate prin magazinul online, se vor duce direct în soft și prelucrarea acestora se va face imediat. Informația va circula mult mai ușor, acuratețea datelor va fi mult mai bună, iar noi vom putea monitoriza toate activitățile și, astfel, obținem un control mult mai mare asupra afacerii”, a declarat Gabriel Lemnariu, Director General Laktotrio.

Vânzări mai mari la costuri reduse și un lanț alimentar mai scurt

Alegerea platformei E-commerce a venit și din dorința echipei Laktotrio de a urma trendul din piață, tot mai mulți consumatori îndreptându-se spre cumpărăturile online, inclusiv pe segmentul industriei alimentare. Odată dezvoltat și magazinul online, producătorul va reuși să scurteze lanțul alimentar și să obțină vânzări mai mari la costuri reduse, prin reducerea numărului de intermediari din etapele comercializării.

SeniorERP și platforma E-commerce reprezintă soluția de viitor care asigură succesul pentru producători, acel lanț scurt necesar în industria alimentară. Să ajungi direct la consumatorul final, fără intermediari – este visul oricărui producător.

Platforma E-commerce ne ajută să ajungem la clienți mult mai rapid, cu niște costuri mult mai mici și având o vizibilitate mult mai bună a companiei și a produselor pe piață. Clienții vor putea transmite comenzile electronic, acestea fiind centralizate automat și trimise direct în sistem pentru picking. Avem nevoie de vizibilitate și platforma E-commerce cu posibilitățile multiple de promovare pe care le include, ne poate oferi acest lucru. În online, un producător, fie el și mic, dacă își face treaba corect, se poate lupta cu arme egale cu orișicine. Acolo nu mai vorbim de spațiul din raft, de bani alocați pe vânzări etc.”, a adăugat directorul general Gabriel Lemnariu care este și președintele Asociației “Produs în Bucovina”.

Recomand tuturor producătorilor din România să se axeze pe oportunități în această perioadă: să investească în utilaje, softuri și oameni”

Conducerea companiei Laktotrio consideră că o perioadă de criză poate fi transformată într-o oportunitate, motiv pentru care a ales să investească în soluțiile Senior Software, lansând totodată un apel către producătorii din România.

 

 

“Nu îmi este frică să investesc, chiar și în aceste condiții vitrege, și recomand colegilor să facă la fel. Vrem să trecem munții cu Senior Software și să fim prezenți la nivel național pentru că este un furnizor capabil să implementeze un astfel de proiect. Fiecare dintre noi trebuie să investească în tehnologie, după posibilități. Recomand colegilor din Asociația “Produs în Bucovina” și tuturor producătorilor din România să se axeze pe oportunități în această perioadă: să investească în utilaje, softuri și oameni”, a adăugat președintele Asociației “Produs în Bucovina”.

DANIEL BOGHIȚĂ

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please copy the string 9dBbtY to the field below: