Aiuritor!  Pirateria maxi-taxi poate continua nestingherită la Suceava până în 2024.  Seredenciuc: “Sunt trasee care nu aveau ce căuta în programul de transport, dar nu putem anula licența” - Ziarul de pe Net
Incarcare...
Esti aici:    >  Ştiri locale  >  Articolul curent

Aiuritor!  Pirateria maxi-taxi poate continua nestingherită la Suceava până în 2024.  Seredenciuc: “Sunt trasee care nu aveau ce căuta în programul de transport, dar nu putem anula licența”

De    •   Publicat acum 4 luni, 27 noiembrie 2019   •   Fara comentarii

Cursele maxi-taximetriștilor suceveni care opresc pentru a prelua călători în toate stațiile TPL nu vor fi zădărnicite în următorii 4 ani, subiectul inflamând spiritele și în ședința de miercuri a Consiliului Județean Suceava.

Consilierul PSD Dan Cușnir a readus în discuție  “semnalele repetate de alarmă referitoare la licențele de transport care sunt folosite doar pentru a pirata transportul public local din municipiul Suceava.

Mi s-a explicat că nu putem face nimic până în 2019, când expiră acele licențe de transport. 

Vreau să aflăm dacă suntem în ipostaza în care putem face ceva pentru a elibera noi licențe de transport, astfel încât operatorii să nu mai poată abuza de traseele din municipiul Suceava”.

Vicepreședintele CJ Viorel Seredenciuc a intervenit :  “Așa era o hotărâre de Guvern, dar în lege scrie că nu se poate elibera nicio licență de transport în plus și nici anula licența, doar dacă renunță operatorul respectiv. Din păcate, a venit o altă hotărâre de Guvern care a amânat până în 2024 valabilitatea traseelor aprobate în 2013, deci nu putem elibera alte licențe de traseu”,  după care președintele Gheorghe Flutur a încercat să dilueze discuția :   “Va urma să umblăm la modificarea legislației, piața arată că trebuie să fim mult mai flexibili, dar noi discutăm pe legislația existentă”.

Seredenciuc a mai completat că, totuși, s-au intensificat verificările în trafic,  “și chiar directorul TPL ne-a felicitat să s-a redus foarte mult partea de piraterie în municipiul Suceava”.

Dialogul Cușnir – Seredenciuc a avut apoi momente hilare :

Cușnir :  “La traseul Suceava – Bosanci – Liteni cred că ar fi trebuit scris Suceava Autogară”

Seredenciuc : “Așa ați aprobat în 2013 în programul de transport!”

Cușnir : “Mulțumesc de glumă, dar e depășită de mult! Traseul Sf. Ilie – Suceava Autogară – Rădăuți Autogară e greu de înțeles. Câți oameni din Rădăuți merg la Sf. Ilie și invers? Haideți să folosim șoseaua de centură.  Știu, nu putem face nimic!”

Seredenciuc : “Răspunsul este cel pe care l-ați anticipat, așa a fost aprobat. Sigur, sunt trasee care nu aveau ce căuta în programul de transport. Chiar dacă vă supărați pe mine, cele mai multe dintre traseele dubioase au fost introduse în timpul ședinței, nu existau în niciun studiu de trafic. În timpul ședinței au fost introduse 6-7 trasee, toate cu semnul întrebării, de exemplu Mereni – Trei Movile, deci e clar că intenția a fost alta, nu aceea de a asigura un transport public local coerent”.

 

DAN PASCARU

reporter@ziaruldepenet.ro

    Print       Email
  • Publicat: acum 4 luni, 27 noiembrie 2019
  • de:
  • Ultima modificare: noiembrie 27, 2019 @ 8:44 pm
  • Sub: Ştiri locale
  • Termene si conditii:

    • Raspunderea penala sau civila pentru articolele de pe acest site apartine exclusiv autorilor. In cazul in care cineva se simte lezat, poate trimite un drept la replica care va fi publicat in articolul respectiv.
    • ZiaruldepeNet.ro si administratorii sau reporterii/moderatorii ziarului online nu raspund din punct de vedere juridic pentru continutul comentariilor vizitatorilor.
    • Responsabilitatea pentru comentariile postate revine in totalitate utilizatorului care beneficiaza de serviciul de a putea posta un comentariu.
    • Comentariile cu jigniri sau continut vulgar vor fi sterse, iar utilizatorul nu va mai beneficia de acest serviciu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please copy the string uO5uaQ to the field below: