Interes crescut la NOAPTEA CERCETĂTORILOR de la Suceava - Ziarul de pe Net - Pentru suceveni
Incarcare...
Esti aici:    >  Ştiri locale  >  Articolul curent

Interes crescut la NOAPTEA CERCETĂTORILOR de la Suceava

De    •   Publicat acum 2 ani, 25 septembrie 2015   •   1 comentariu

Noaptea cercetătorilor  25.09 (3)

Pe o ploaie măruntă care a durat aproximativ o oră sute de suceveni au participat la  Noaptea cercetătorilor,  eveniment care s-a desfășurat la Universitatea  Ștefan cel Mare din Suceava.

Noaptea cercetătorilor  25.09 (2)

În zona  Hands On  echipe de cercetare au demonstrat cum evoluează experimentele și și-au etalat lucrările de cercetare.

Noaptea cercetătorilor  25.09 (1)

Observațiile astronomice și atelierele de radioastronomie, aplicațiile de bio-ecologie, experimentele de nanotehnologie și robotică au fost câteva dintre activitățile derulate.

Noaptea cercetătorilor  25.09 (5)

În zona dedicată cercetării în Uniunea Europeană, participanții au aflat amănunte despre tendințele în cercetare și și-au testat cunoștințele de cultură generală.

Noaptea cercetătorilor  25.09 (4)

Copiii s-au delectat și au învățat prin jocuri lucruri interesante despre sistemul solar, fizică, chimie, roboți, în zona  Sci Fun.

Evenimentul  Noaptea cercetătorilor  a fost organizat la Suceava de echipa la nivel național Researchers4Humanity, societatea Ştiinţifică  Cygnus, Universitatea  Ștefan cel Mare,  Inspectoratul Şcolar, Inspectoratul de Poliție şi Primăria municipiului reședință.

DAN PASCARU

Print       Email
  • Publicat: acum 2 ani, 25 septembrie 2015
  • de:
  • Ultima modificare: septembrie 25, 2015 @ 8:19 pm
  • Sub: Ştiri locale, Toate articolele
  • Termene si conditii:

• Raspunderea penala sau civila pentru articolele de pe acest site apartine exclusiv autorilor. In cazul in care cineva se simte lezat, poate trimite un drept la replica care va fi publicat in articolul respectiv.
    • ZiaruldepeNet.ro si administratorii sau reporterii/moderatorii ziarului online nu raspund din punct de vedere juridic pentru continutul comentariilor vizitatorilor.
    • Responsabilitatea pentru comentariile postate revine in totalitate utilizatorului care beneficiaza de serviciul de a putea posta un comentariu.
    • Comentariile cu jigniri sau continut vulgar vor fi sterse, iar utilizatorul nu va mai beneficia de acest serviciu.

1 comentariu

1. luci spune:

Ba mai lasati-ma cu tampeniile astea.La USV in anii din urma au terminat facultatea toti oligofrenii din Sv si nu numai.Fiind contrariat de ce se intampla am intrebat si eu pe unul mai mare ce e cu asta si mi s-a raspuns ca asa sa aiba si el/ea o diploma.Era unul pe la muzeografie prin anii 90 care era expert in manuirea armelor albe si mai putin in istorie.Nu am pretentia ca as fi un as in materie dar nici ultimul fraier nu sunt.Iar daca unii vor sa-si trimita cunostintele sa ocupe posturi mai bune sa-i caute pe acei oligofreni si sa nu ma mai f la cap ca din 97 pana acu numa probleme am avut.