Număr de telefon unic pentru sesizarea problemelor de administrarea domeniului public, la Fălticeni - Ziarul de pe Net
Incarcare...
Esti aici:    >  Ştiri locale  >  Articolul curent

Număr de telefon unic pentru sesizarea problemelor de administrarea domeniului public, la Fălticeni

De    •   Publicat acum 5 ani, 6 ianuarie 2015   •   2 comentarii

telefon-2

De ieri, 5 ianuarie a.c., fălticenenii au la dispoziție un număr de telefon unic pentru a semnala problemele legate de administrarea domeniului public al municipiului Fălticeni.

“Apelând numărul 0754.022.644, disponibil non-stop, de luni până duminică, fălticenenii pot semnala Direcţiei Tehnice din cadrul Primăriei Municipiului Fălticeni, probleme care pot fi soluţionate de administraţia locală potrivit competenţelor legale: deszăpezire, salubrizarea străzilor şi trotuarelor, curăţenia în parcurile publice, întreţinerea spaţiilor de joacă, funcţionarea iluminatului public, funcţionarea sistemului de semaforizare, toaletarea arborilor care reprezintă pericol pentru siguranţa cetăţeanului, distrugerea mobilierului urban, etc.”, se precizează în comunicatul de presă al Primăriei Fălticeni.

Sesizările care vizează competența furnizorilor de utilități, gen apă-canalizare, energie electrică, gaze naturale, telefonie fixă, televiziune prin cablu, vor fi redirecționate către opeartorii vizați.

Daniel BOGHIȚĂ
redactor de știri
reporter@ziaruldepenet.ro
Ziarul de pe Net

    Print       Email
  • Publicat: acum 5 ani, 6 ianuarie 2015
  • de:
  • Ultima modificare: ianuarie 5, 2015 @ 11:36 pm
  • Sub: Ştiri locale, Toate articolele
  • Termene si conditii:

    • Raspunderea penala sau civila pentru articolele de pe acest site apartine exclusiv autorilor. In cazul in care cineva se simte lezat, poate trimite un drept la replica care va fi publicat in articolul respectiv.
    • ZiaruldepeNet.ro si administratorii sau reporterii/moderatorii ziarului online nu raspund din punct de vedere juridic pentru continutul comentariilor vizitatorilor.
    • Responsabilitatea pentru comentariile postate revine in totalitate utilizatorului care beneficiaza de serviciul de a putea posta un comentariu.
    • Comentariile cu jigniri sau continut vulgar vor fi sterse, iar utilizatorul nu va mai beneficia de acest serviciu.

2 comentarii

  1. Bine, de raportat raportezi… dar se intampla ceva sau doar raportezi? are primaria fonduri si pentru rezolvarea problemelor sau doar au creat un post pentru o pipitza (fiica/sotia/amanta unui oarecare?)

  2. paula spune:

    Se stie cine este responsabil sa raspunda la acest telefon?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please copy the string 8jYyto to the field below: